Hoe Grillroom Istanbul eindelijk echt vertrouwen vond in een online partner

Een goed voorbeeld is "Istanbul Grillrestaurant," een populaire grillroom gelegen in het levendige centrum van Valkenswaard.

"Met Bistroo besparen we al gauw meer dan 250 euro per maand. Tevens door promotie zagen we meer klanten via Bistroo binnenkomen. Dit is voor ons gunstig aangezien deze bestellingen een stuk goedkoper zijn qua kosten"

Hamza, Eigenaar

Eindelijk een eerlijk verdienmodel

Het restaurant wordt gerund door Hamza, die nu iets meer dan een jaar is aangesloten bij Bistroo. Voorheen vertrouwde Istanbul Grillrestaurant voornamelijk op andere online partijen die hoge commissies vroegen, wat leidde tot hogere kosten en lagere marges.

De uitdaging

  • Hamza streefde ernaar om de operationele kosten zo laag mogelijk te houden en tegelijkertijd de efficiĆ«ntie te verbeteren.
  • Istanbul Grillrestaurant wilde de investeringen in zijn restaurant zo snel mogelijk terugverdienen.
  • Zocht naar een betrouwbare partner met een transparant verdienmodel

"Met Bistroo ervaren we een veel betere samenwerking dan we gewend waren. Niet zo'n een afstandelijk systeem, als anderen. Daarnaast hebben we zelf veel meer controle over alles. Dit geeft een vertrouwd gevoel"

Hamza, Eigenaar

De oplossing

Bistroo bood Istanbul Grillrestaurant een website aan en regelde de Google my Business, waardoor klanten gemakkelijk online bestellingen konden plaatsen voor afhaal en bezorgen.

Met Bistroo bespaart Istanbul Grill Restaurant al gauw 250 euro per maand. Door de promotie zag Hamza steeds meer klanten via Bistroo binnenkomen, wat voor hem goed nieuws was, zeker aan het begin van zijn ondernemers avontuur, aangezien hij over deze bestellingen een stuk minder kosten betaalt. Het bespaart hem nu, na een jaar, gemiddeld 240-250 euro per maand. Dit zijn leuke bedragen om verder mee te investeren of om bijvoorbeeld een extra bezorger aan te nemen.

Via het dashboard heeft Hamza inzage in zijn klantenbestand, zo kan hij precies zien wie zijn grootste klanten zijn en in welke regio hij de meeste klandizie heeft.

Met Bistroo ervaart Hamza veel meer het gevoel dat hij met andere mensen samenwerkt in plaats van met een afstandelijk systeem. In vergelijking met andere bestel partijen/platformen, waar hij zich aanmeldde zonder ooit iemand te hebben gezien en alle installatie zelf moest doen, biedt Bistroo een persoonlijke aanpak. Er is direct contact met een van de mensen bij Bistroo, wat resulteert in goede klantenservice en een makkelijke bereikbaarheid.

Dankzij Bistroo's online besteloplossing had Istanbul Grillrestaurant een duidelijk overzicht van bestellingen, waardoor fouten en misverstanden werden verminderd en de keuken efficiƫnter kon werken.

Istanbul Grillrestaurant kon met Bistroo hun eigen piekuren bepalen en de drukte beter beheren, waardoor ze de klantervaring konden verbeteren en de omzet maximaliseren.

De conclusie

Bistroo's online besteloplossing bood Istanbul Grillrestaurant een effectieve manier om deze uitdagingen aan te pakken en hun bedrijfsvoering te verbeteren. Bistroo kwam daarbij als geroepen met hun eerlijke verdienmodel in vergelijking met andere grote spelers in de markt. Steeds meer klanten, zowel vaste klanten als nieuwe, komen via Bistroo binnen bij Istanbul Grill Restaurant. Bistroo heeft hem geholpen met promotie bij het livegaan door middel van een flyeractie, tasjes, en stickers.

Met Bistroo ervaart Hamza veel meer het gevoel dat hij met andere mensen samenwerkt in plaats van met een afstandelijk systeem. In vergelijking met andere bestelpartijen/platformen, waar hij zich aanmeldde zonder ooit iemand te hebben gezien en alle installaties zelf moest doen, biedt Bistroo een persoonlijke aanpak. Er is direct contact met een van de mensen bij Bistroo, wat resulteert in goede klantenservice en een makkelijke bereikbaarheid.

Open vandaag je shop. Het is gratis!

Genereer binnen enkele minuten je eerste bestelling

Start gratis